Selasa, 15 November 2011

Teka Usia Wanita Cantik Ini?

Cuba korang teka berapa umur wanita ni? Korang pasti terkejut bila tau umurnya yang sebenar.



Masako Mizutani seorang ibu kepada 2 orang anak dan korang pasti tak percaya yang Masako ni lahir pada tahun 1968 dan sekarang berusia 43 tahun. Usia 43 tahun tapi wajah macam 20-an je. Di Jepun Masako menjadi idola para wanita lingkungan usianya. Masako juga sering tampil dalam bermacam majalah kecantikan di Jepun. Tips serta kaedah menjaga kecantikan juga dikongsikan melalui blognya. Lagi, Masako menghabiskan 5 jam sehari untuk penjagaan kulitnya. Woah! Hot mama yo!

lagi gambar...



[sumber]

6 comments:

Tanpa Nama berkata...

wow......dahsyat...

Tanpa Nama berkata...

la hampir tepat, aku teka tadi 38thn. miss sikit je.

aishah~ yAnG hIdUp bAhAgIa berkata...

eleyh mak aku 44 taon. lagi cun dr minah ni. mak aku x pakai make up. tp dia salu amalkan wuduk. kalau kuar bapak aku soh mak pakai purdah sebab setiap kali keluar x pakai purdah mesti org tenung lama2... bapak aku jelesss~ hahaha~ :p

Lil' Nganga berkata...

@aishah~ yAnG hIdUp bAhAgIa
Wahh! terbukti wudu memang mberi khasiat untuk kulit juga. :)

aishah~ yAnG hIdUp bAhAgIa berkata...

yeah! lilnganga try. nt mesti bini soh lilnganga pki purdah.. :p

VanillaChocolate Vampire berkata...

Gmbar ke3 dan yg last mmang muka 40an....cuma xde kdut je...hehe

Catat Ulasan

Korang sangatlah dialu-alukan untuk tinggalkan komen. Abadikan kata-kata korang di kamar komen ini.

Maklumbalas korang bolehlah improvekan Whoa! Corner. (^^,)

Note: You can use some HTML tags, such as <b>, <i>, <a>


Tekan 'Like' tanda SUKA dan 'Tweet' tanda SOKONG!

Menarik dari Blog lain