Selasa, 31 Januari 2012

Innovatif Tutup Botol

0 comments

Innovatif kan. Benda terbuang banyak gunanya. :)

Jumaat, 27 Januari 2012

Iklan Sunshine Sakae yang Super-Kelakar

0 comments
Kalau korang tengok iklan ni memang sangat melucukan. Kahkahkah. Iklan komersil ini arahan seorang pengarah berasal dari Perancis, Michel Gondry.


Amacam? Kahkahkah!

via

Sticker Kereta Twilight untuk Kereta Korang

0 comments

Mana  satu yang korang nak? Pilih pilih...

[sumber]

Ahad, 22 Januari 2012

Katil untuk Facebook Addict

0 comments
Hah, sesuai sanat la korang yang tak reti nak berenti nak ber-fesbuk memanjang tu dapatkan katil ni. Bolehlah dapatkan FBed ni ye. Lepas ni korang takkan terlepas lagi dengan segala update status apabila ada sesuatu bermain di kepala hotak korang tu. Terus tulis status dan share. LOL.



Burung Camar Tersangkut Di Wayar Elektrik

0 comments
Kesina burung camar tu tersangkut kat situ. nasib brader tu bersikap berperikebinatangan untuk membantu burung tu. Love u bro.


Eh! berperikebinatangan? kahkahkah!

Rabu, 18 Januari 2012

Lagu Hello dikutip dari klip-klip Filem

0 comments
Lagu Lionel Richie dipersembahkan dengan klip filem.


Excellent!

Isnin, 16 Januari 2012

Lisa Surihani U Mad?

0 comments

via

Kompilasi Pekerja Pantas Bekerja

0 comments

Laju kan. Hebat.

via

Ahad, 15 Januari 2012

Gambar Bruce Lee yang Rare

0 comments
Siapa tak kenal Bruce Lee? Ikon seni mempertahankan diri dan dikenali sehingga kini. Ini antara gambar yang jarang korang lihat diambil semasa hayatnya.

Sikap yang Membawa Kepada Masalah Umat Islam Sekarang

0 comments
Klik gambar untuk paparan perkasa

Rujuk nombor di bawah:

Latihan Bodyguard Wanita di China yang Brutal

0 comments
Latihan yang diadakan di Hainan ini berlangsung selama 8-10 bulan. Kesemua yang peserta yang menyertainya ialah graduan kolej. Ini merupakan kumpulan ambilan pertama bagi latihan ini di China. Latihan yang dorang jalankan agak brutal juga. Kepada pencinta wanita, jangan menangis lihat ini ye, kerana ke-brutal-an ini untuki menjadikan mereka wanita yang kuat untuk mempertahankan diri mereka.


Apa Korang Buat Bila Sukakan Seseorang?

1 comments

Jangan nak tipu la. Betul kan? kahkah

[via]

Sabtu, 14 Januari 2012

Ustaz Azhar Idrus dan Zizan Raja Lawak

0 comments
Semasa Countdown 2012 di dataran Shah Alam. Ustaz Azhar Idrus a.k.a Hero Malaya.


Bolehlah download ceramah ni kat sini. Tambah ilmu.

[sumber]

Jumaat, 13 Januari 2012

Obat Gigi

0 comments
Ini benar-benar berlaku. Fakta.


babai~

[sumber]

Khamis, 12 Januari 2012

Sense of Humor S. Samy Vellu

1 comments
Samy Vellu akhirnya dan rasminya meletakkan jawatan presiden MIC yang paling lama dipegang sepanjang hayatnya, iaitu hampir 31 tahun. Selain rambut, kenyataan- kenyataan lawaknya yang dibuat sepanjang tahun antara yang paling dirindui bagi mewarnai politik di Malaysia. Seperti Perdana Menteri sebut dalam persidangan BN 2010, “Kita akan rindu pada Samy Vellu kerana beliau menambah banyak warna, kadang- kadang terlalu banyak warna”. Oleh itu, sebagai penghargaan, berikut merupakan antara kenyataan-kenyataan terkenal yang hanya dibuat oleh one and only, Samy Vellu.

TOP TEN

1. Samy Velu menyebut berkenaan Pos Laju:
"Besoh kirim, hari ini juga sampai"

2. Dalam berita TV apabila beliau cuba untuk memberitahu dia berasa amat malu:
"Ini prekara sangat memalukan saya dan kemaluan saya sangat-sangat la besar"

3. Samy berkata dalam salah satu ceramah:
"Kita akan bina satu jambatan wuntuk worang2 kampong di sini." Kemudian seorang pakcik bertanya, "Datuk, sini takde sungai, buat apa bina jambatan?" Dan kemudian Samy dengan megahnya menjawab, "Kalao takde sungai, kita bina sungai”

Whoa! Pak Arab Jual Anak Melalui Facebook

0 comments
Seorang lelaki Arab Saudi cuba menjual anaknya di Facebook dengan harga AS$20 juta (RM60 juta) bagi mengelak untuk hidup dalam kemiskinan selepas perniagaan ditutup.


Khamis, 5 Januari 2012

Impersonator: Angelina Jolie

0 comments
Tengok je memang muka Angelina Jolie. Cantik pula tu. Inilah dia Lina Sands dari Sepanyol.


via

Perbezaan

0 comments
iPhone & Nokia 3310.


Kahahahahak!

[sumber]

Selasa, 3 Januari 2012

Pinball Versi Senaman Mata

1 comments

Poster Kreatif Versi Otak Lencun

0 comments
Poster macam ni, orang pemikiran melayang di luar kotak pikiran je boleh imagine. Kool yo!




Isnin, 2 Januari 2012

Bapa Terbaik di Dunia

0 comments

[sumber]

Teknologi Tani pada Meja Makan

0 comments
Hah, sapa yang rasa-rasa macam nak makan atas rumput tu bolehlah dapatkan meja makan ni. Makan atas meja ni tak pula duduk bersimpuh macam makan kat atas rumput. Pinggan cawan je duk atas rumput. 

 

Meja makan ini digelar The picNYC rekaan Haiko Cornelissan Architecten

Tasik Stryn, Norway

1 comments
Apa yang boleh diungkapkan Whoa!


No photoshop. Gambar oleh Gerald Zinnecker.

[sumber]

Piano Halimunan

0 comments
Ron Cherry pengulas bagi Ais Hoki Kanada gemar menekan-nekan mejanya. Jadi Youtuber RBFlick buatkan piano halimunan untuknya. Kahkahkah!


via

Whoa! Tarian Kening yang Gempak

0 comments
Adik ni ada bakat terpendam yang tidak ada pada orang lain. Amazing! Tarian kening. LOL.


via

100 tahun dalam 10 minit

0 comments
Youtuber derDon1234 mempersembahkan kompilasi 100 tahun lalu dalam tempoh 10 minit. Ayuh saksikan~


via

Ahad, 1 Januari 2012

Bersatu Teguh, Bercerai Roboh

0 comments
Norwood sudah pergi. Kini Norwood tiada lagi.



Tekan 'Like' tanda SUKA dan 'Tweet' tanda SOKONG!