Selasa, 22 November 2011

Awek Korea Kiut Selepas Mekap

Khas kepada peminat hiburan Korea, K-Pop dan sewaktu dengannya. Sebenarnya dorang tu tak la lawa sangat. Mekap je mencantikkan dorang tu. Jangan tertipu erk. Kahkahkah!


Gegerl kat atas ni orang China.

[sumber]

7 comments:

ika berkata...

hebatnye..mekap ape la d0rg pkai smpai jd kiut miut cmnie..

Tanpa Nama berkata...

eyh, salah larh.ni bkn org korea, ni org china.kt youtube byk video psl dye

Ummi Hanie berkata...

plg menyerlah tu contact lens yg mmbesarkn mata diorang plus mekap maskara mata tu jer ... ptut ler muke sume sedondon jer ... :p

Nur Hazlin berkata...

search kat youtube "the power of make up" . confirm mata terbeliak mulut ternganga tak percaya

Zurina J. berkata...

Tu la pentingnya Natural Beauty..:)

eLLa n aLia berkata...

ye ada tngok di buat tutorial kat utube

Tanpa Nama berkata...

Mesej UTAMA perempuan Cina ni atau mana2 tv program kecantikan especially cina Taiwan, TAK ADA perempuan yang buruk kat dunia ni, hanya ADA perempuan yang RAJIN dan MALAS. TAPI terpulang kalau nak nampak cantik semulajadi ataupun ekstrem.

Catat Ulasan

Korang sangatlah dialu-alukan untuk tinggalkan komen. Abadikan kata-kata korang di kamar komen ini.

Maklumbalas korang bolehlah improvekan Whoa! Corner. (^^,)

Note: You can use some HTML tags, such as <b>, <i>, <a>


Tekan 'Like' tanda SUKA dan 'Tweet' tanda SOKONG!

Menarik dari Blog lain