Selasa, 27 September 2011

Patung yang Membuatkan Korang Susah Tidur Malam

*Istighfar*

Patung dajjal ke apa ni. Teruk no rekaannya. Buruk nak mampos. Ni kalau ade dalam bilik tidur ni memang ngeri sgt doh. Kalau patung cenggini ada kat pasaran, korang nak beli tak?


Gila punya patung. Kalau Lil' Nganga jumpa ni, Lil' Nganga bako terus ni. Kahkahkah!

13 comments:

mohdhazlan Dreadlock berkata...

ngeri eh ..huhu

zureen berkata...

TAK MAHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!

Izyan Yan Cinnamon berkata...

ish2 ngeri tgk ptung 2..kalau bg percuma awai2 g tolak..:)

Lil' Nganga berkata...

@zureen
Mau la mau la. Plzzzzzz.....

Lil' Nganga berkata...

@Izyan Yan Cinnamon
Kalau Lil' Nganga bagi ikhlas kena amik juga Izyan. Nt kat blkg Lil bru la sepak patung ni. haha.

cik fyeza berkata...

arggg ! tak tidur malam macam ni !

gua_kerek berkata...

aiyark!!! takotnyer patong2 neyh..

yanz berkata...

laaaa.... comeinyerrrrr... sukaaaa... nakkkk 1. bagi kat baby kecik. hua hua hua

eika_feyzah berkata...

ya allah tkowt nye..seram3 stg nk tdoq xleh plak..ahaahaaa

Ebell Lee Syasya berkata...

bagilah patung yg best sikit >.<!

Lil' Nganga berkata...

@cik fyeza
kalau bawa patung ni tido kat tepi tak nak ke? haha.

Lil' Nganga berkata...

@yanz
Nak yg mana 1. Gtau jek. kehkehkeh!

Lil' Nganga berkata...

@Ebell Lee Syasya
Dalam senarai tu takde patung y lawa ke? hehe

Catat Ulasan

Korang sangatlah dialu-alukan untuk tinggalkan komen. Abadikan kata-kata korang di kamar komen ini.

Maklumbalas korang bolehlah improvekan Whoa! Corner. (^^,)

Note: You can use some HTML tags, such as <b>, <i>, <a>


Tekan 'Like' tanda SUKA dan 'Tweet' tanda SOKONG!

Menarik dari Blog lain